تاکید فرماندار شمیرانات بر افزایش نظارت بر صنوف

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: با توجه به نوسانات بازار، تقویت نظارت بر صنوف الزامی است تا مبادا فردی در این وضعیت نسبت به افزایش غیرقانونی قیمت‌ها اقدام کند.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، سید مهدی ساداتی در دیدار با حسین طاهرمحمدی، رئیس اتاق اصناف شهرستان بیان داشت: تحریم‌ها، شیوع ویروس کرونا و برخی کاستی‌ها شرایط معیشت مردم را سخت کرده است و متاسفانه برخی هم با احتکار، کم فروشی و گران فروشی این وضعیت را تشدید می‌کنند؛ لذا ما به عنوان خدمتگزاران این ملت موظفیم نظارت بر بازار را افزایش دهیم تا مانع از بروز ظلم‌های احتمالی به شهروندان شویم.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی بایستی به صورت شبانه‌روزی، با دقت و اهتمام ویژه از تمام صنوف بازدید و عرضه و فروش آنان را تحت کنترل قرار دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: شکایات مردمی در این حوزه نیز باید در کمترین زمان مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد و با افراد خاطی برخورد قانونی و جدی شود.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است. این شهرستان دارای ۱۳ اتحادیه و بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل