فرماندار شمیرانات: : مبارزه با مواد مخدر نیازمند همت جمعی است

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: اقدام موثر در مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری، همراهی و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی است.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی روز شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی و اجرایی مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ائمه جمعه، بهزیستی، شهرداری و … باید در راستای اجرای طرح های مشترک و موثر گام بردارند چرا که این مساله مهم با تلاش یک دستگاه به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

وی افزود: در این مسیر باید از تمام ظرفیت‌ها از جمله خیران و سازمان‌های مردم نهاد فعال در این زمینه نیز استفاده کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: انتظار بیش از حد از نیروی انتظامی برای اقدامات بازدارنده نیز صرفاً کارساز نیست، و تلاش پلیس در کنار مسئولان دیگر نتیجه می‌دهد.

فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: برخی نسبت به نیروی انتظامی اجحاف می‌کنند و چشم خود را بر تمام ماموران جوان و متعهدی که در راه مبارزه با تبهکاران شهید می‌شوند و آمار بالای اکتشافات موادمخدر پلیس می‌بندند اما واقعیت بر کسی پوشانده نیست و قدردان تلاش شبانه‌روزی مجاهدان امنیت هستیم.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران دارای ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل