پیام تبریک فرماندار شمیرانات به مناسبت ولادت صاحب الزمان(عج) و هفته سربازان گمنام

سید مهدی ساداتی در پیامی میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و هفته سربازان گمنام را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش شمیرانات خبر، در این پیام آمده است:

همه عالم در انتظار ظهور منجی بشریت و پیام آورمهربانی و دوستی وحافظ امنیت عالم است و این انتظار در جان و دل همه آحاد بشر به ودیعه نهاده شده، چراغی در رسیدن انسان ها به اوج کمال و شکوفایی باشد و با آمدنش حکومت عدل الهی و پایان سلطه ظالمان و مستکبران، برپا گردد.

امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج ) است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت با سعادت مهدی موعود (عج)،گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت، و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، “هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)”را محضر ملت شریف ایران و همه کسانی که در ایجاد امنیت نقش آفرینی می کنند خصوصا مدیران و کارکنان صدیق وزارت اطلاعات، تبریک و تهنیت عرض می نمایم . امیدوارم در سایه الطاف خداوند سبحان و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف میهن عزیزمان موفق و موید باشید.

سید مهدی ساداتی
فرماندار شمیرانات

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل