اولین جلسه ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری و شورای اسلامی در سفیدستان

اهالی سفیدستان میزبان اولین جلسه ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری و شورای اسلامی شهر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر، بر اساس هماهنگی‌ها و برنامه ریزی صورت گرفته، به منظور حفظ ارتباط دو سویه میان مردم و مسئولین شهری، استماع انتقادات، پیشنهادات و درخواست‌های شهروندان و ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری و شورای اسلامی شهر امشب شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه جمعی از مدیران شهرداری مهمان اهالی شریف محله سفیدستان شدند.

این جلسه با حضور دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار، نورمحمد بلوکات نایب رییس و جواد شمشکی و اسفندیار شمشکی اعضای شورای اسلامی شهر، معاون واحد فرهنگی اجتماعی، مسئولین واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی، روابط عمومی، نمایندگان واحدهای شهرسازی و مالی شهرداری و جمعی از اهالی سفیدستان در مسجد صاحب الزمان (عج) سفیدستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر مهدی ساوه شمشکی ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی اهالی سفیدستان در بخش اول سخنان خود به بیان گزارش عملکرد اقدامات صورت گرفته شهرداری در خصوص مسائل مرتبط با سفیدستان که در دیدار سال گذشته مطرح شده بود پرداخت. اصلاح و آسفالت جاده ملک وا، ترمیم سنگفرش معابر و اصلاح روشنایی معابر سفیدستان، آغاز عملیات احداث زمین ورزشی شش سنگر، راه اندازی سرویس بهداشتی ریگجو از مطالبات اهالی سفیدستان در طول یک سال گذشته بود که گزارش اقدامات صورت گرفته شهرداری برای رفع آنها توسط شهردار ارائه گردید.

بخش دوم سخنان شهردار نیز در خصوص اقدامات صورت گرفته پیرامون موارد مطروحه مشترک و مرتبط با کل شهر بود. اقدامات انجام شده برای رفع مشکل حریم ۱۵۰ متری و ساخت و ساز بومیها، بهبود کیفیت و افزایش ظرفیت سرویس حمل و نقل عمومی، کاهش میزان بلند مرتبه سازی، مشکلات مرتبط با اتباع غیر مجاز و فعالیتهای عمرانی شهرداری در سال جاری در سطح شهر بخش دوم سخنان شهردار را شامل می‌شد.

پس از سخنان شهردار، نورمحمد بلوکات نایب رییس شورای شهر، در خصوص فعالیتهای شورای شهر برای رفع مشکلات شهروندان با دیگر دستگاهها و همچنین پیگیری مطالبات مردم توضیحات خود را ارائه کرد.

جواد شمشکی عضو دیگر شورا و رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر نیز سخنران دیگر این جلسه بود.

وی با بیان مشکلات مرتبط با حوزه آب و فاضلاب، انشعابات برق و گاز برای شهروندان و دیگر موارد مطروحه، گزارش عملکرد شورای شهر در این موارد را بیان کرد. محمد بلوکات معاون واحد فرهنگی اجتماعی نیز در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد این واحد در برگزاری کلاس‌های تابستانه فرهنگسرا پرداخت.

پس از سخنان مدیران شهری، تعدادی از اهالی سفیدستان ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته، به بیان مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند.

اصلاح مسیر داخلی سفیدستان، نظافت کوچه‌ها و معابر، تامین آب آشامیدنی، مشکلات مرتبط با منابع طبیعی در خصوص مراتع و دامداری، انشعابات ساختمان‌های خارج از محدوده و حریم شهر، مشکلات مرتبط با اداره مخابرات و افزایش سرعت اجرای برخی پروژه‌های عمرانی از اهم درخواست‌های شهروندان بود. در پایان این جلسه دکتر مهدی ساوه شمشکی در خصوص مشکلات و موانع موجود برای حل برخی درخواست‌های شهروندان و فعالیتهای عمرانی آتی شهرداری برای رفع دیگر درخواست‌های مطروحه توضیحاتی ارائه نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا