بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از مجتمع فرهنگی هنری آهار شمیرانات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طی سفر به شمیرانات از مجتمع فرهنگی هنری روستای آهار از توابع بخش رودبارقصران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات، علی فروزان‌فر روز یکشنبه با همراهی محمدحسین قائد رحمت سرپرست این اداره به منظور بررسی مشکلات و نحوه تقویت فعالیت‌های مجتمع فرهنگی هنری روستای آهار از ساختمان این مرکز فرهنگی بازدید کرد.

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از مجتمع فرهنگی هنری آهار شمیراناتوی در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر استفاده از تمام امکانات و تجهیزات مجتمع فرهنگی هنری آهار در تمام فصول سال اظهار داشت: روستای آهار از مکان‌هایی است که دارای ظرفیت‌های فر هنگی بالقوه فراوانی است که با برنامه‌ریزی‌های مدون و مشخص می‌توان از این پتانسیل برای ارتقاء و رشد فرهنگ و هنر منطقه بهره برد.

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با فرماندار شمیرانات

فرماندار شهرستان شمیرانات میزبان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بود.

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از مجتمع فرهنگی هنری آهار شمیرانات

مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان روز یک‌شنبه میزبان علی فروزان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و محمدحسین قائد رحمت سرپرست این اداره در شمیرانات بود.

طی این جلسه که با حضور محسن مبارکی معاون سیاسی انتظامی، وحید تاجیک معاون فنی و عمرانی، محمدعلی خشنودی بخشدار رودبارقصران، محمدرضا علی‌اکبری سرپرست بخشداری لواسانات همراه بود، پیرامون مسائل فرهنگی شمیرانات و برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این حوزه گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا