با حضور رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری صورت گرفت: بررسی طرح توسعه گردشگری شهر شمشک دربندسر با محوریت توسعه پیست اسکی شمشک

طرح توسعه گردشگری شهر شمشک دربندسر با محوریت توسعه پیست اسکی شمشک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، صبح امروز دکتر علی آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در صدر هیاتی متشکل از دکتر ذاکریان فرماندار شمیرانات، معاون فنی عمرانی فرمانداری، مسئولین ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان و بخشدار رودبارقصران با حضور در شهر شمشک دربندسر از نزدیک در جریان طرح توسعه گردشگری شهر شمشک دربندسر قرار گرفت.
حسین ساوه شمشکی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر نیز در این جلسه حضور داشتند.
پیش از برگزاری جلسه حاضرین با حضور در منطقه فی چال شمشک، محل مورد نظر جهت اجرای طرح توسعه گردشگری پیست اسکی شمشک را بررسی کردند.
جلسه بررسی طرح توسعه گردشگری پیست شمشک در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری برگزار شد که در ابتدای جلسه حسین ساوه شمشکی رییس شورای شهر به ارائه کارشناسی‌های صورت گرفته و همچنین طرح‌های پیشنهادی پرداخت و به سوالات حاضرین در خصوص نحوه اجرای این طرح پاسخ داد.
دکتر آقامحمدی نیز با اشاره به ظرفیتهای فراوان گردشگری در شهر شمشک دربندسر بر ضرورت اجرای این طرح تاکید کرده و ابراز امیدواری کرد با اجرای درست و مناسب این طرح با رعایت همه جوانب با همکاری سایر دستگاه‌ها، شهر شمشک دربندسر به قطب ورزش‌های زمستانی در منطقه تبدیل شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا