تمهیدات لازم جهت استقبال از بهار اندیشیده شده است

محمد بلوکات معاون خدمات شهری شهرداری شمشک دربندسر در گفتگویی برخی اقدامات صورت گرفته در آستانه فرا رسیدن عید نوروز را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، بلوکات گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل بهار و نوروز ۱۴۰۳ به دستور شهردار محترم کلیه واحدهای خدماتی، امدادی و برفروبی شهرداری در آماده‌باش کامل قرار گرفتند و ان شاءالله در ایام نوروز خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران ادامه خواهد یافت.

معاون خدمات شهری شهرداری ادامه داد: در آستانه فرا رسیدن نوروز اقدامات لازم جهت زیباسازی و پاکسازی معابر، کوچه‌ها و کلیه گذرهای سطح شهر انجام شد و جاروکشی و جمع‌آوری خاک‌ها و نخاله‌های ساختمانی انجام شده است.

همچنین کلیه جوی‌ها و انهار سطح شهر لایروبی و پاکسازی شده‌اند و لکه‌گیری آسفالت، معابر و کوچه‌های سطح شهر در حال اجراست.

محمد بلوکات ادامه داد: به منظور زیباسازی شهر نیز رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس و تعویض تابلوهای آن، شستشوی مخازن زباله، رنگ آمیزی جداول و… در دستور کار قرار گرفته که بخشی از آن در روزهای گذشته به انجام رسید.

وی با اشاره به زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در پنجشنبه آخر سال نیز اقدامات لازم صورت گرفته است که از جمله می‌توان به پاکسازی و برفروبی مسیرهای منتهی به آرامستان‌ها و بقاع متبرکه، نظافت و پاکسازی قبور در گذشتگان، زیباسازی ضریح امامزادگان و قبور شهدا با گل‌های فصلی اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا