دبیرخانه دائمی ساماندهی دشت لار تشکیل شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی فرمانداری شمیرانات از تشکیل دبیرخانه دائمی ساماندهی دشت لار خبر داد و گفت: ضروری است که سند ‬توسعه گردشگری شمیرانات تعریف شود.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از خبرگزاری مهر، کاظم فرخ‌زاد عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دشت لار یک سرمایه ملی است، اظهار کرد: این دشت پیشران شهرستان شمیرانات در حوزه گردشگری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دشت لار به عنوان یک میراث و سرمایه ملی نیازمند ساماندهی جدی در جهت حفظ و معرفی به گردشگران است، گفت: در نظر داریم که از ظرفیت‌های این مجموعه برای هفته فرهنگی شمیرانات بهره مند شویم و در آینده این منطقه را به عنوان مقصد جدید گردشگری شمیرانات معرفی کنیم.

فرخ‌زاد در ادامه از تشکیل دبیرخانه دائمی ساماندهی دشت لار خبر داد و بر ضرورت تعریف سند توسعه گردشگری شمیرانات تاکید کرد و افزود: بر اساس این سند پیشران می‌توانیم در حوزه گردشگری شمیرانات کارهای متفاوت انجام دهیم.

معاون فرماندار شمیرانات با اشاره به اهداف کوتاه و بلند مدت تشکیل این دبیرخانه عنوان کرد: هدف اول کوتاه مدت است که طی آن بتوانیم با استفاده از برگزاری رویدادهای مختلف در فصل کوچ، مردم را متوجه این سرمایه ملی کنیم و گردشگران داخلی و خارجی به صورت سامان‌دهی شده از این ظرفیت بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: هدف بلند مدت این دبیرخانه نیز با توجه به دائمی بودن این است که اهداف و فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا