دزدان طلافروشی‌ در کمتر از یک ساعت نقره داغ شدند/ کشف محموله تریاک در بسته‌های خرما

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه‌ای مغازه طلافروشی در کمتر یک ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ صادق ضرونی روز چهارشنبه گفت: در پی سرقت از مغازه طلافروشی در محدوده شمیرانات، ماموران کلانتری ۱۰۱ به سرعت وارد عمل شدند و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های دقیق و کارشناس های انجام شده از محل وقوع سرقت و اشراف اطلاعاتی، ماموران پلیس ۲ نفر سارق را شناسائی و در فاصله زمانی کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب جرم متهمان دستگیر و از آنها طلاهای سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده به ارتکاب سرقت طلاجات از مغازه طلافروشی و ۱۰ فقره سرقت دیگر اعتراف کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اضافه کرد: متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند و شناسایی مالباختگان در دستور کار کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت.

کشف ۱۸۰ کیلوگرم تریاک در بسته‌های خرما

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ نیز از کشف ۱۸۰ کیلوگرم تریاک در بسته‌های خرما و دستگیری ۲ قاچاقچی در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور گفت: با رصد و پیگیری‌های شبانه روزی و فعال سازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با موادمخدر در محورها و بزرگراه‌های منتهی به پایتخت ماموران به یک کامیون با ۲ سرنشین در حوالی بزرگراه آزادگان مشکوک و با استفاده از گشت آشکار نسبت به صدور دستور ایست و توقف اقدام و در ادامه کامیون متوقف و وضعیت سرنشینان و بار مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توقف خودرو در بازرسی دقیق از قسمت بار آن ۱۸۰ کیلو تریاک که در بسته بندی های مختلف بار خرما جاسازی شده بود، کشف شد.

به گفته وی، متهمین با توجه به مشهود بودن جرم دستگیر و به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری مامور قلابی در تهران

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز از دستگیری متهمی که با جعل عنوان یکی از ارگان‌های حکومتی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا موسوی در توضیح این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد خبری را در خصوص مردی که با غصب عناوین نظامی یکی از ارگان‌های حکومتی در حوالی محدوده خیابان پازوکی تهران در حال سرقت است، دریافت کردند.

وی افزود: ماموران پلیس بی درنگ با اخذ دستور قضایی به نشانی اعلامی اعزام و وارد مخفیگاه متهم شده و متهم را دستگیر و از مخفیگاهش یک دست لباس نظامی با درجه سرهنگی و ۲ عدد بی سیم کشف کردند.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: با ادامه تحقیقات ماموران و اظهارات متهم اینگونه بوده که متهم با جعل اسناد و وعده‌های دروغین خرید خدمت سربازی و ارائه کارت شناسایی خود را مامور معرفی کرده و به همین بهانه از جوانان اخاذی می‌کرده است.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با بررسی‌های پلیسی و استعلام‌های انجام شده بدست آمد، این فرد در هیچ ارگان حکومتی مشغول به فعالیت نیست ولی با داشتن کارت‌های شناسایی تقلبی و بی سیم در سطح شهر با اغفال شهروندان اقدام به کلاهبرداری می‌کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دستور قضایی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت از شهروندان خواست، در صورت مشاهده چنین افرادی گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا