راهپیمایی روز جهانی قدس در رودبارقصران برگزار شد

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در رودبار قصران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر صبح امروز همزمان با دیگر نقاط کشور راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده و پرشور مردم روزه دار و حق طلب رودبارقصران، فرماندار شمیرانات، امام جمعه و بخشدار رودبارقصران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر و دیگر مسئولان بخش در فشم برگزار شد.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان در حمایت از آزادی فلسطین به مرکزیت قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شعار دادند و خشم و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام داشتند. پس از برگزاری راهپیمایی، شرکت کنندگان در مصلای نماز جمعه رودبارقصران حضور یافته و بیانیه پایانی راهپیمایی روز قدس سال ۱۴۰۲ قرائت شد.

پس از قرائت بیانیه، دکتر ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات به عنوان سخنران پیش از نماز جمعه در سخنانی با اشاره به اقدامات دشمنان اسلام در ایجاد نظم نوین جهانی بر پایه تمدن غربی، اسلام و مکتب شیعه را بزرگترین نقطه مقابل این اقدامات خواند.

دکتر ذاکریان با اشاره به توطئه انگلیس و کشورهای غربی و نحوه ایجاد رژیم صهیونیستی در کشور فلسطین، به سوابق کودک کشی و حملات وحشیانه صهیونیستها به مردم فلسطین پرداخته و گفت: در سه دهه ابتدایی تشکیل کشور جعلی اسرائیل بیشترین ایجاد رعب و وحشت در میان کشورهای منطقه به وجود آمده بود و برنامه‌ریزی آنها در تشکیل کشور بزرگ اسرائیل پیشرفت خوبی داشت تا اینکه در آغاز دهه چهل تشکیل این رژیم جعلی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تمام معادلات مستکبران جهانی به هم خورد و امروزه پس از گذشت بیش از ۴ دهه از تاکیدات امام راحل بر موضوع فلسطین شاهد به ثمر نشستن این تلاشها هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا