سومین جلسه ارائه گزارش مردمی شهرداری و شورای شهر در لاراب دربندسر

اهالی لاراب دربندسر میزبان شهردار و اعضای شورای شهر برای ارائه گزارش عملکرد یکساله مدیریت شهری بودند.
به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سومین جلسه ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری و شورای شهر و دریافت انتقادات، پیشنهادات و درخواستهای شهروندان با حضور دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار، حسین ساوه شمشکی رییس شورای شهر، نورمحمد بلوکات نایب رییس شورا، محمدتقی جیرودی و اسفندیار شمشکی اعضای شورای شهر، معاون فرهنگی اجتماعی، مسئولین واحدهای مالی، شهرسازی، خدمات شهری، آتش نشانی، پیگیریهای ویژه، روابط عمومی، کارشناس واحد مالی و جمعی از اهالی لاراب دربندسر در حسینیه لاراب برگزار شد.
در ابتدای این جلسه تعدادی از شهروندان به بیان مطالبات و درخواستهای خود پرداختند. پس از صحبتهای اهالی لاراب، دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار با اشاره به موارد مطروحه، در خصوص اقدامات صورت گرفته شهرداری و شورای شهر برای رفع مشکلات شهروندان و محله لاراب دربندسر توضیحات خود را ارائه کرد.
وی با اشاره به برخی از درخواستها، راهکارهای حل مشکلات را همدلی شهروندان و همراهی آنها با مجموعه مدیریت شهری خواند. در پایان این جلسه، حسین ساوه شمشکی رییس شورای شهر نیز در سخنانی به بیان اقدامات و فعالیتهای شورای شهر در رسیدگی به مشکلات شهروندان پرداخت.
ساوه شمشکی با اشاره به مشکلات افراد بومی برای ساخت و ساز گفت: بر اساس پیگیریهای صورت گرفته میزان عوارض ساخت برای افراد بومی داخل پهنه بومی نشین تنها از ۳۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و از طرفی با توجه به اینکه بسیاری از املاک بومیان فاقد سند می‌باشد با توافق با بنیاد مسکن مقرر شد شهروندان مالک املاک فاقد سند با معرفی از سوی شورای شهر و به کمک بنیاد مسکن امکان دریافت سند شش دانگ داشته باشند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا