شهید سیدمحسن غریبیان پس‌ از ۴۱ سال به لواسان بازمی‌گردد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر گفت: شهید سیدمحسن غریبیان پس از ۴۱ سال از طریق نمونه‌برداری DNA شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ مجید ناظریه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر لواسان طی مصاحبه ای اظهار کرد: شهید بسیجی سیدمحسن غریبیان فرزند سیدحسن که در تاریخ ۲۲ فروردین سال ۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسید، پیکر مطهرش در عملیات تفحص در سال ۷۶ به‌عنوان شهید گمنام در قطعه شهدای همدان خاک‌سپاری شده بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر تصریح کرد: سرانجام پیکر این شهید بزرگوار پس از ۴۱ سال از طریق نمونه‌برداری DNA شناسایی و امروز به معراج الشهدا تهران منتقل شد.
سرهنگ ناظریه خاطرنشان کرد: اولین مراسم وداع با شهید غریبیان در این منطقه پنجشنبه یکم شهریورماه در مقبره الشهدا لواسانات و رودبارقصران بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در روز جمعه دوم شهریورماه نیز مراسم وداع در مصلی نماز جمعه لواسانات هم‌زمان با نمازجمعه و مراسم دیگری پس از نماز مغرب و عشا در مسجد فاطمیه نجارکلا برپا می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر افزود: مراسم بعدی هم شنبه سوم شهریورماه از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ولیعصر (عج) روستای نیکنامده و پس از آن در حسینیه سرده روستای برگجهان برگزار می‌شود.
ناظریه گفت: مراسم‌های مختلفی به‌منظور وداع عموم مردم با پیکر شهید سیدمحسن غریبیان از شنبه‌شب تا صبح اربعین حسینی در حوزه مقاومت بسیج ۱۶۵ میثم تمار برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: سرانجام پیکر پاک این شهید بزرگوار در روز یکشنبه هم‌زمان با اربعین حسینی از ساعت ۸ صبح از ابتدای جاده جاجرود تا روستای لواسان بزرگ، امامزاده سلطان خاجه احمد ابن موسی الکاظم(ع) تشیع و در جوار امامزاده به خاک سپرده می‌شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا