فرآیند اخذ رأی در حسینیه جماران در سلامت و امنیت برقرار است

فرآیند رأی‌گیری در شعبه حسینیه جماران بدون هیچ‌گونه اختلال و تنشی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حسینیه جماران‌، با استقرار صندوق سیار شماره ۶ ناحیه ۲۰ بخش مرکزی شهرستان شمیرانات از ساعت ۸ صبح آغاز و از ساعت ۲۰ تاکنون با افزوده شدن صندوق سیار شماره ۴ بنا بر درخواست استانداری تهران به کار خود ادامه می‌دهد.

 فرآیند رأی‌گیری در شعبه مذکور تا پیش از ساعت ۲۰ نیز بدون هیچ‌گونه اختلال و تنشی انجام گرفته و هیچ‌یک از افرادی که وارد محوطه حسینیه جماران شده‌اند‌، بدون مشارکت در انتخابات شعبه را ترک نکرده‌اند.

 لازم به ذکر است، در مسافت تقریبی ۵۰ متر از حسینیه جماران، شعب ثابت مسجد جامع جماران و حسینیه شماره ۲ جماران و همچنین شعبه سیار بیمارستان قلب جماران فعال هستند.

 آقایان نوبخت‌، آذری جهرمی، یاسر هاشمی، حجت الاسلام خاتمی، حجت الاسلام یونسی‌، حجت الاسلام انصاری، حجت الاسلام سید احمد خمینی، همتی‌، حجت الاسلام سید حسن خمینی، حجت الاسلام سید یاسر خمینی، مهرعلیزاده، شریعت‌مداری، و خانم معصومه ابتکار در ساعات صبح و ظهر در شعبه سیار حسینیه جماران در انتخابات مشارکت کردند.

 از جمله خبرگزاری‌های خارجی که با هماهنگی حفاظت حسینیه جماران در این شعبه به گزارش‌گیری پرداختند، می‌توان به العربیه، الجزیره و اسپوتنیک روسیه اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا