مسابقات اسکی آلپاین نونهالان و نوجوان در پیست شمشک برگزار شد

صبح چهارشنبه، روز دوم مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کشور نونهالان و نوجوانان در پیست شمشک ادامه یافت.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، دوازدهمین دوره مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کشور در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اسفند با حضور ۷۱ ورزشکار در دو رده نونهالان و نوجوانان بانوان و آقایان با عنوان جام رامبد شریعتی‌پور در رشته‌های مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک در پیست اسکی شمشک برگزار شد.

نتایج رقابتها در روز اول در بخش مارپیچ بزرگ گروه نونهالان دختر، سوگل اسدی از استان تهران مقام اول، ترانه مورج از استان البرز مقام دوم و تمنا مورج از استان البرز مقام سوم و در گروه نونهالان پسر، ایلیا کلهر از استان البرز مقام اول، سپهر کلهر از استان البرز مقام دوم و آرسام ساوه‌  تلخابی از استان تهران مقام سوم را به دست آوردند. در گروه نوجوانان دختر، ستایش کلهر از استان البرز مقام اول، سیده‌تینا صید از استان البرز مقام دوم و سلاله دارچیانی از استان اصفهان سوم و در گروه نوجوانان پسر، بنیامین ساوه‌ شمشکی، طاها کیاشمشکی و ارسلان ذاکری هر سه از استان تهران به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند.

در روز دوم مسابقات در بخش مارپیچ کوچک در گروه نونهالان دختر، سوگل اسدی از استان تهران مقام اول، نازگل خازنی از استان تهران مقام دوم و ضحا رعنا از استان اردبیل مقام سوم و در گروه نونهالان پسر نیز ارسام ساوه‌ تلخابی از استان تهران مقام اول، سپهر کلهر از استان البرز مقام دوم و میلاد غریب‌زاده از استان البرز مقام سوم را به دست آوردند.

در گروه نوجوانان دختر نیز سیده‌ تینا صید از استان البرز مقام اول، آرمیتا نواب از استان فارس مقام دوم و آیلار رستمی از استان اصفهان مقام سوم و در گروه نوجوانان پسر، بنیامین ساوه‌ شمشکی از استان تهران مقام اول، آتیلا اسلامیه از استان تهران مقام دوم و ارسلان ذاکری از استان تهران سوم مقام سوم را کسب نمودند.

در نتایج تیمی بخش نونهالان دختر تیم تهران با ۳۲۵ امتیاز مقام اول و تیم البرز با ۱۹۰ امتیاز مقام دوم و تیم اردبیل با ۱۰۰ امتیاز مقام سوم و در خصوص نتایج تیمی بخش نونهالان پسر، تیم تهران با ۲۷۰ امتیاز مقام اول، البرز با ۲۶۰ امتیاز مقام دوم و اردبيل با ۱۱۲ امتیاز مقام سوم را کسب نمودند.

در نتایج تیمی بخش نوجوانان دختر، البرز با ۲۸۰ امتیاز مقام اول، اصفهان با ۱۶۵ امتیاز مقام دوم و فارس با ۱۴۲ امتیاز مقام سوم و در بخش نتایج تیمی بخش نوجوانان پسر، تهران با ۳۲۰ امتیاز مقام اول، اصفهان با ۱۰۶ امتیاز مقام دوم و چهارمحال و بختیاری با ۹۰ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

مراسم اهدای جوایز نفرات برتر بعدازظهر روز چهارشنبه با حضور نظریان رییس فدراسیون اسکی، حسین ساوه شمشکی رییس شورای شهر شمشک دربندسر، مسئولین، خانواده معزز شهدا، ورزشکاران، پیشکسوتان و اسکی بازان در مقابل هتل شمشک برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا