۸۳ هزار خانوار در استان تهران تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به اینکه ۸۳ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: ۸۰ درصد از این آمار را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

به گزارش به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از خبرگزاری برنا، سیدابوالفضل پرپنچی در رزمایش بزرگ جهادی شمیرانات ضمن تقدیر از دست اندرکارانی که در حوزه مبارزه با فقر فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: با کارهایی که در حوزه خدمت به مردم انجام می‌دهیم به دنبال سیلی زدن به همه کسانی هستیم که می‌خواهند ناامیدی در مردم را گسترش دهند.

وی با اشاره به اینکه در محلات کمتر برخوردار یا محلات ۲۰۲۰ توانمند سازی افراد هدف نهایی تمام تلاش‌گران در حوزه محرومیت زدایی است، افزود: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا تعداد خانه‌های امداد در استان تهران با به ۷۳ عدد برسانیم و در راستا توانمندی و برخوردار کردن محلات شاهد یاری رسانی دستگاه‌های مختلف نظیر بهزیستی، هلال احمر، ستاد اجرای فرمان امام (ره) و وزارت بهداشت هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران هدف نهایی در حوزه توانمندی و محرومیت‌زدایی را استفاده از ظرفیت خود مردم برای کمک به مردم عنوان کرد و گفت: طی نه ماه اخیر حدود دو میلیارد تومان در حوزه اشتغال زایی یاری رسانی شده است.

پرپنجی در ادامه به کمک‌های ودیعه و اجاره مسکن، درمان و غربال‌گری و بیمه همگانی اشاره و بیان داشت: مجموعه این کمک‌ها سبب می‌شود که یک جامعه شاد و امیدوار داشته باشیم و در حد توان در خدمت مردم باشیم.

وی برگزاری رزمایش بزرگ جهادی را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و بیان کرد: با این اقدامات به مردم نشان می‌دهیم که مسئولان در کنارشان هستند.

چمدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: در استان تهران حدود ۸۳ هزار خانوار تحت پوشش امداد قرار دارند که ۸۰ درصد آن‌ها زنان سرپرست خانوار بوده و نیاز است که به این افراد نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و از همه مددکاران و خیرین و ۸۲۰ مرکز نیکوکاری فعال و خانه‌هایی که در این مراکز تشکیل شده تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا