باجه ممتاز بانک شهر افتتاح شد

صبح امروز باجه ممتاز بانک شهر با حضور دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار، رییس و اعضای شورای شهر، معاون فنی و شهرسازی شهرداری شمشک دربندسر، مدیران بانک شهر و جمعی از اهالی در میدان دورود برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، بر اساس توافق صورت گرفته فی مابین شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر و بانک شهر مقرر گردیده کلیه خدمات بانکی در این باجه صورت پذیرد. همچنین بانک شهر در راستای ایجاد کارت شهروندی با شهرداری و شورای شهر همکاری می‌کند.

حسین ساوه شمشکی رییس شورای شهر در مراسم افتتاح این باجه گفت: با افتتاح این باجه کلیه خدمات بانکی شهرداری و شهروندان در این باجه صورت خواهد پذیرفت و بانک شهر نیز از اپلیکیشن مختص شهر شمشک دربندسر رونمایی می‌کند که از طریق آن امکان صدور کارت شهروندی برای شهروندان وجود دارد که با این کارت قابلیت استفاده از پیست‌های اسکی، رستوران‌ها، سرویس حمل و نقل شهری و جمع‌آوری پسماند و انواع خدمات بانکی و سرویس های شهروندی برای شهروندان به وجود خواهد آمد.

ساوه شمشکی ادامه داد: این اپلیکیشن دارای یک کیف پول دیجیتال است که شهروندان می‌توانند علاوه بر شارژ آن از طریق طرح جمع‌آوری پسماند، به صورت شخصی نیز نسبت به شارژ آن اقدام نمایند و از انواع سرویس‌های موجود در آن بهره مند گردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا