تجلیل از معلمان شهر شمشک دربندسر

مراسم تجلیل از معلمان شهر شمشک دربندسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر مراسم تکریم و تجلیل از مقام معلم با حضور حجت الاسلام والمسلمین نیشابوری امام جمعه رودبارقصران، گودرزی رییس آموزش و پرورش رودبارقصران، دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و معلمان مدارس سطح شهر و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تعلم شهر شمشک دربندسر در هتل شمشک برگزار شد.

در این مراسم ابتدا دکتر ساوه شمشکی شهردار شمشک دربندسر با تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم از زحمات معلمان کنونی و پیشکسوتان این عرصه در تعلیم و تربیت دانش آموزان تقدیر و تشکر نمود.

در بخش دیگر این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نیشابوری در سخنانی با تشکر از زحمات معلمان گفت: کاری که معلمان انجام می دهند اگر به سلسله آن دقت کنیم تمام مشاغل، دانشمندان و خدمتگزاران در عرصه‌های مختلف حاصل زحمات و تلاشهای معلمان هستند و اثر این امر تا سالها باقی خواهد ماند.

حسین ساوه شمشکی رییس شورای شهر نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به حضار گفت: در هر مقام و منصبی که باشیم از زحمات و تلاشهای معلمان است و در هر جایگاهی تلاشهای معلمان از یادها فراموش نخواهد شد.

در ادامه با حضور امام جمعه رودبارقصران، رییس آموزش و پرورش رودبارقصران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر از معلمان پیشکسوت و معلمان شاغلی در مدارس سطح شهر با اهدای لوح سپاس و تقدیر نامه تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم گودرزی رییس آموزش و پرورش رودبارقصران با اهدای لوح سپاس از تلاشهای صورت گرفته توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر در راستای بهبود کیفیت آموزش مدارس شهر تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا