دومین روز جشن بزرگ غدیر برگزار شد

مردم ولایتمدار و مومن شهر شمشک دربندسر در روز عید سعید غدیر خم با حضور در محل برگزاری جشن بزرگ غدیر، فرا رسیدن عید ولایت و آغاز امامت امیرالمونین حضرت علی علیه السلام را جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر، دومین روز جشن بزرگ غدیر با حضور دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهر شمشک دربندسر و شهرها و روستاهای رودبارقصران با اجرای برنامه‌های متنوع در سوله بحران شهرداری برگزار شد.

برنامه‌های امروز شامل مولودی خوانی توسط مادحین محلی، اجرای تئاتر کمدی توسط گروه صِفر، شعرخوانی در مدح امیرالمونین و همچنین شعر طنز توسط شاعران انجمن قلم قصران و اجرای موسیقی مذهبی با صدای امید معنوی بود که با استقبال گسترده شهروندان مواجه شد. همچون روز اول، امروز نیز غرفه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در محل برگزاری جشن فعال بوده و به مراجعین از کودک و نوجوان تا بزرگسالان خدمات ارائه کردند.

غرفه‌های قرآن و غدیر، بازی‌های شادینو، نمایشگاه عکس‌های قدیمی، عرضه غذاهای محلی، عرضه محصولات ارگانیک و نقاشی چهره کودکان در این مراسم جشن برقرار شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا