پنجمین جلسه ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری و شورا در شمشک دربندسر

اهالی شریف پایین لاراب دربندسر میزبان پنجمین جلسه دیدارهای مردمی ارائه گزارش عملکرد یک ساله شهرداری و شورای اسلامی شهر بودند.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته صبح امروز شهردار به همراه اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در جمع مردم شریف پایین لاراب دربندسر، علاوه بر استماع درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و نظرات شهروندان، گزارش عملکرد یکساله خود را ارائه کرد.

این دیدار با حضور دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار، نورمحمد بلوکات نایب رییس شورا، معاون فرهنگی اجتماعی، مسئولین واحدهای مالی، آتش‌نشانی، فضای سبز، روابط عمومی و نمایندگان واحدهای مالی و شهرسازی شهرداری و جمعی از اهالی پایین لاراب دربندسر در حسینیه حضرت ابوالفضل‌(ع) برگزار شد.

در ابتدای این دیدار تعدادی از اهالی به بیان مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند. پس از صحبت‌های اهالی، مهدی ساوه شمشکی شهردار شمشک دربندسر در سخنانی گزارش اقدامات عمرانی انجام شده توسط شهرداری در محلات مختلف شهر و پایین لاراب دربندسر به منظور رفع نیازهای اساسی و رفع مشکلات شهروندان پرداخت و به برخی موارد و سوالات مطروحه پاسخ داد. نورمحمد بلوکات نایب رییس شورای شهر دیگر سخنران این جلسه بود.

وی در سخنان خود به پیگیری‌های صورت گرفته توسط شورای شهر در رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا