بیست و پنجمین جلسه ملاقات مردمی شهردار شمشک دربندسر

در راستای تکریم ارباب رجوع و دیدار بی واسطه مردم با مسئولان، بیست و پنجمین جلسه ملاقات مردمی شهردار شمشک دربندسر در ساختمان شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر، صبح امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ بیست و پنجمین جلسه ملاقات مردمی با دکتر مهدی ساوه شمشکی در دفتر شهردار برگزار شد.

در این جلسه درخواست ۴۱ ارباب رجوع توسط شهردار استماع و دستورات لازم به منظور پیگیری و رفع مشکلات مراجعین وفق قوانین و مقررات شهرداری صادر گردید.

برگزاری ملاقات مردمی با توجه به برخی موارد مطروحه توسط شهروندان و همچنین نیاز روز افزون به ارتباط مستقیم ما بین مردم و مسئولین در حوزه های شهری موجب تسریع در فرایند قانونی پرونده ها و رفع مشکلات شهر و شهروندان خواهد شد.

در راستای تسریع در روند رسیدگی به درخواستهای شهروندان و تکریم ارباب رجوع جلسه ملاقات مردمی شهردار شمشک دربندسر روزهای سه‌شنبه هر هفته برگزار می شود و در آن شهروندان به صورت مستقیم مشکلات و درخواستهای خود را با مدیریت شهری مطرح می نمایند، همچنین در دیگر ایام هفته نیز شهردار پاسخگوی مراجعین میباشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا