آخرین عضو علی‌البدل به شورای فشم راه یافت

«رحمت‌الله سلیمانی میگونی»، آخرین عضو علی‌البدل شورای شهر اوشان، فشم و میگون از توابع شهرستان شمیرانات به عنوان عضو اصلی به شورای این شهر راه یافت.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، فرماندار شمیرانات در جلسه معارفه عضو علی البدل شورای شهر فشم که روز سه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، بیان داشت: مهمترین وظیفه شوراهای اسلامی، انتخاب شهردار قانونمند است؛ شهردار مقتدر منجر به سربلندی شورا می‌شود.

سید مهدی ساداتی تاکید کرد: انتظار داریم شوراهای تابع روند نظارتی را سرلوحه کار خویش قرار داده و این مهم را تشدید کنند.

وی خطاب به شوراها تصریح کرد: ترویج امید و آرامش میان مردم، خدمت صادقانه و پاسخگویی به مطالبات مردم و مبلمان شهری نیز باید اولویت شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد؛ شما منتخبان مردم برای بررسی، پیگیری و حل و فصل مشکلات منطقه و شهروندان هستید.

الهام فخاری، رئیس شورای اسلامی استان تهران نیز اظهار داشت: شوراها موظفند تا با قدرت و انتخاب مناسب شهرداری متعهد و متخصص پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

شهردار، یکی از کارکنان شهرداری و دو عضو شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون در روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه دستگیر و پس از تقدیم استعفای این افراد به شورا، صفت الله عباسی و رضا کربلایی محمد میگونی، دو عضو علی البدل احکام خود را دریافت و کامیار شعبانی” به عنوان سرپرست این شهرداری منصوب شد.

با دستگیری رئیس و عضو دیگر شورا در اولین روز تیرماه و با ورود رحمت الله سلیمانی میگونی به شورا نیز این شورای شهر ۴ نفره فعالیت خواهد داشت.

اوشان، فشم، میگون از توابع بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا