آغاز عملیات آسفالت مکانیزه معابر سطح شهر شمشک دربندسر از شنبه ۱۹ خرداد

رییس کمیسیون عمران شورای شهر از آغاز عملیات آسفالت مکانیزه معابر سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر محمدتقی جیرودی رییس کمیسیون عمران شورای شهر با اعلام این مطلب افزود: بنا بر بازدیدهای متعدد صورت گرفته و همچنین بررسی وضعیت آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر، ۳ معبر ملک وا در شمشک، ورودی شهر و سی سر دربندسر در اولویت عملیات آسفالت مکانیزه شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: به این ترتیب پس از طی روال قانونی برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، مقرر گردید عملیات اجرای آسفالت این معابر آغاز شود که ان شاءالله از روز شنبه ۱۹ خرداد عملیات تراشه برداری و آسفالت مکانیزه معبر ورودی شهر و همچنین زیرسازی و آسفالت ملک وا در شمشک آغاز میشود.

جیرودی ادامه داد: همزمان با این دو معبر قرار بود عملیات آسفالت محور سی سر در دربندسر نیز آغاز شود که متاسفانه به فاصله ۳ روز مانده به آغاز عملیات اجرایی آن، در روز ۱۶ خرداد، سازمان آب طی نامه ای درخواست حفاری به طول ۹۰۰ متر در این محور را داده است که به همین علت عملیات آسفالت محور سی سر با تاخیر مواجه میشود.

جیرودی در این خصوص گفت: به منظور جلوگیری از تاخیر بیشتر در اجرای آسفالت مکانیزه محور سی سر دربندسر از سوی شهرداری برای عملیات حفاری سازمان آب ضرب الاجل تعیین شده که امیدواریم سازمان مربوطه در اسرع وقت فعالیت خود را به اتمام برساند تا بیش از این در شروع عملیات آسفالت سی سر تاخیر به وجود نیاید.

وی در پایان از پلیس راه لواسانات و رودبارقصران برای تعاملات گسترده و همکاری در ایمن سازی معابر و بازدیدهای مختلف تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا