آمار ثبت نام داوطلبان شورای شهر در شمیرانات

آمار قطعی ثبت نام داوطلبان شورای شهر در شهرستان شمیرانات اعلام شد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از تهران رسانه، فرماندار شمیرانات گفت: ۱۳۳ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر در مدت یک هفته ای ثبت نام خود ثبت نام خود را نهایی کردند.

سید مهدی ساداتی در پایان زمان ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر اظهار داشت: از مجموع ۱۳۳داوطلب ثبت نام نهایی شده ۱۱۵ نفر آقایان و ۱۸ نفر بانوان تشکیل دادند که حضور بانوان به نسبت سال گذشته رشد مضاعفی داشته است.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: تفاوت این دوره ثبت نام داوطلبین نسبت به سالهای گذشته استفاده از ظرفیت فضای مجازی و بخش خصوصی بود که تسریع روند انتخاب و عدم تجمع در ستاد انتخابات را بدنبال داشت. ثبت نام با استفاده از نرم افزار تلفن همراه، نسخته دسکتاپ و حضور در دفاتر پیشخوان به ترتیب ۹ ، ۸ و ۱۴ نفر بود و مابقی داوطلبین با حضور در ستاد انتخابات شمیرانات ثبت نام کردند.

ساداتی در ادامه گفت: تعداد داوطلبین قطعی ششمین دوره شوراهای اسلامی به تفکیک شهرها ۷۴ نفر از لواسان، ۲۷ نفر شمشک دربند سر و ۳۲ نفر از اوشان فشم و میگون بودند.

وی در ادامه به میزان تحصیلات داوطلبین نیز اشاره و اذعان کرد: میزان تحصیلات داوطلبان به ترتیب دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی ۲، ۴۰ و ۵۸ نفر می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا