امام جمعه رودبار قصران:: ارتش مکتبی ما اسلامی و ولایت مدار است

امام جمعه رودبار قصران ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش مکتبی ما ارتش اسلام ناب و ولایت است، ارتشی که در دفاع مقدس اقتدار، صلابت و ایثار را به منصه ظهور رساند.

به گزارش شمیرانات خبر از ایرنا، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه رودبار قصران اظهار داشت: مبنا و ملاک ما قانون است و همه در برابر آن وظیقه‌مند و یکسان هستیم؛ از شخصی که جایگاه ویژه‌ای دارد تا شهروندی بی‌نام و نشان در مدار قانون محترم هستند و نباید تبعیضی نسبت به افراد جامعه وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته برخی از ادارات که نقش ضابطه دارند، در انتقال گزارشات به مراجع ذیربط رعایت برابری را نداشته و تبعیض قائل شدند که نشان از رانت و زدوبند دارد، پدیده‌ای ناپسند که امروز با تلاش جهادی در سطح منطقه کمتر شده و امید است به صفر برسد.

خطیب جمعه رودبار قصران تاکید کرد: در برخوردهای قانونی عامل خلاف باید محاکمه شوند چراکه اگر در منطقه ما بنایی غیرقانونی ساخته شده، بزرگ‌ترین سوال این است چه کسی مجوز داده است؟ آیا قبل از متخلف نباید سراغ مسئول وقت در سطح محلی یا استانی برویم که چگونه مجوز صادر کرده‌ای؟

وی افزود: این افراد نباید از زیر تیغ قانون فرار کنند؛ این‌ها پیش از دیگران مورد سوال هستند که چرا دیگران را به خرج و زحمت انداخته‌اند؟

حجت الاسلام حسنی با تاکید بر جلوکیری از بروز تخلفات ابراز داشت: چرا خلاف را از روز اول تذکر نمی‌دهیم که وقتی به ساختمانی بزرگ و عظیم تبدیل شد وارد میدان شویم؛ رودبار قصران و لواسانات از چشم مسئولان دور نیست.

وی با بیان این‌که خودم و دیگران را به مسئولیت‌پذیری در قبال قانون دعوت می‌کنم، اظهار داشت: باید طوری عمل کنیم که حق الناس گردن ما نباشد و برای نظام هزینه ایجاد نشود؛ وقتی مساله‌ای بروز پیدا کرده و سپس رسانه‌ای می‌شود، شادی دشمنان و تبعات آن متوجه نظام می‌شود پس باید بیشتر دقت کنیم.

امام جمعه رودبار قصران ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: ارتش مکتبی ما ارتش اسلام ناب و ولایت است. ارتشی که در دفاع مقدس اقتدار، صلابت و ایثار را به منصه ظهور رساند و تا امروز در دفاع از تمامیت ارضی، خدمت‌رسانی در کرونا و امنیت پایدار، حضور امت، امید ملت و سربازان واقعی ولایت هستند.

بخش رودبار قصران متشکل از ۲ شهر اوشان، فشم، میگون و شمشک، دربندسر با ۱۶ روستا و جمعیتی افزون بر ۱۷ هزار نفر از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی مایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا