ارسال کمک‌های مردمی هلال احمر شمیرانات به سیستان و بلوچستان

معاون جمعیت هلال احمر شمیرانات با بیان اینکه، خیران داوطلب خانه هلال پسیان با اجرای سومین مرحله از نذر آب، در راستای تامین آب سالم در مناطق بحرانی متاثر از خشکسالی کشور گام می‌نهند، گفت: بسیاری از کمک‌ها به سیستان و بلوچستان ارسال شده‌است.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، جمال شریفی گفت: خیران مذکور با نذر آب بار دیگر آئین مهر و بشردوستی را اشاعه می‌دهند و در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه و به منظور ارتقاء سطح سلامت و تامین آب سالم با توجه به تنش‌های آبی موجود و کمک رسانی به آسیب‌پذیرترین مناطق بحرانی متأثر از خشکسالی در کشور حرکت می‌کنند، که طی آن کمک به تامین آب شرب سالم، ارائه خدمات بهداشتی درمانی و ارائه خدمات حمایتی معیشتی صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: در حوزه تامین آب شرب در اجرا و برگزاری طرح نذر آب ٣، تامین ١۵ عدد تانکر آب ۲ هزار لیتری، تهیه و توزیع ۳ هزار بطری آب معدنی و تهیه یک دستگاه تصفیه آب به مناطق پرفشار و بحرانی از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

معاون هلال احمر شمیرانات افزود: همچنین در حوزه خدمات معیشتی محور نیز ١٠٠ عدد سبد کالا، اسباب بازی و بسته‌های کمک آموزشی کودکان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و ٢٢۶ ثوب البسه(مردانه، زنانه و بچگانه) نیز تهیه و به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اهدا گردید.

شریفی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر ٣۴٠ میلیون ریال کمک نقدی نیز از سوی خیران اهدا شده‌است.

وی اظهار داشت: ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به نیازمندان و آسیب پذیرترین افراد جامعه با استفاده از منابع و کمک های داوطلبانه خیرین و داوطلبان از جمله وظایف سازمان داوطلبان است.

معاون هلال احمر شمیرانات یادآور شد: همانطور که در سال‌های گذشته این طرح با کمک‌های مردمی و نیت خیرخواهانه خیرین داوطلب خانه هلال پسیان شمیرانات انجام شد و با یاری هموطنان در کل کشور موفق به آب‌رسانی به مناطق محروم به خصوص بخش جنوب و جنوب شرقی کشور شدیم، امسال نیز نذر آب را با ظرفیت خیران به مرحله اجرا رساندیم.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا