اعلام ویژه برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شمیرانات

به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ویژه برنامه‌های متنوعی به بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان شمیرانات برگزار می‌شود.

به گزارش شمیرانات خبر، به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کتابخانه‌های عمومی شهرستان شمیرانات در این ایام، برنامه‌های متنوعی برگزار خواهند کرد که با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور بخش عمده برنامه‌های بزرگ پیروزی انقلاب امسال با هدف معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «راز نماز» با محوریت کتاب پرتوی از اسرار نماز نوشته حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان شمیرانات برگزار می‌شود. این مسابقه با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه به خصوص در میان جوانان و افزایش اطلاعات عمومی مردم، به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شمیرانات با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران، برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه می توانند از تاریخ ۱۲ تا ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ به آدرس مسابقات الکترونیکی کتابخوانی به نشانی samakpl.ir مراجعه نمایند یا جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۴۴۷۲۰۷۸۱ واحد فرهنگی تماس حاصل نمایند. همچنین، به برگزیدگان مسابقه جوایزی، به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

«تور مجازی دستاوردهای انقلاب با عنوان صعود چهل ساله نوشته سید محمد حسین راجی با موضوع انقلاب اسلامی»، «برگزاری نقد کتاب اسم تو مصطفاست، زندگی‌نامه داستانی شهید مصطفی صدرزاده را به روایت همسرش، سمیه ابراهیم‌پور و به قلم راضیه تجار در فضای اسکای روم»، «مسابقه خاطره‌نویسی ویژه نابینایان مقطع ابتدائی»، «برگزاری ۳ نشست کتابخوان در فضای اسکای روم»، «نماش مجازی و معرفی کتاب بالغ بر ۳۰ عنوان کتاب در اینستاگرام کتابخانه‌ها با موضوع دهه فجر و انقلاب»، «برگزاری ۲ مورد قصه گویی کودک»، «آذین‌بندی کتابخانه‌ها»، «میز نمایش کتاب با موضوعیت انقلاب اسلامی در کتابخانه‌ها»، «برگزاری ۲ مورد مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب ویژه کودکان»، «تقدیر از برندگان مسابقه دلنوشته سردار شهید سلیمانی»، «انعکاس برنامه‌های دهه فجر سال‌های پیش در اینستاگرام کتابخانه‌ها» و «محفل شعر انقلاب در فضای اسکای روم» از دیگر برنامه‌های مدنظر جهت برگزاری در این ایام است.

گفتنی است، در حال حاضر شهرستان شمیرانات دارای ۸ کتابخانه نهادی و ۴ کتابخانه مشارکتی در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا