افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۶ طرح در شمیرانات

همزمان با چهل و دومین ایام الله دهه مبارک فجر، ۷۶ پروژه در شهرستان شمیرانات افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: همزمان با چهل و دومین ایام الله دهه مبارک فجر، ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۳۷۵۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

سیدمهدی ساداتی در طلیعه چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۷۶ پروزه عمرانی، ورزشی، آموزشی و … افتتاح و کلنگ زنی می شود افزود: ۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهرهبرداری می رسدو چهار پروژه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب روستایی، مدرسه ۱۲ کلاسه، اجرای طرح های سلامت محور، تقویت روشنایی معابر، گلخانه، سیستم پایش تصویری، اصلاح شبکه آب آشامیدنی، مبلمان روستایی و شهری، بهسازی معابر و طرح های ورزشی با اعتبار دولتی و خصوصی اجرا شده که در این ایام افتتاح و به بهره برداری می رسد.

فرماندار شمیرانات با بیان اینکه مردم پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی با همه دشمنی ها و توطئه ها همچنان پای آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند، افزود: موظف هستیم در این مسیر از هیچ تلاشی برای رفاه و آسایش این مردم دریغ نکنیم.

ساداتی بیان داشت: طرح ها بیانگر تلاش دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم است و تکمیل طرح های نیمه تمام با جدیت پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا