امام جمعه رودبار قصران: حاشیه‌سازی درباره مذاکره به وحدت مردم خدشه می‌زند

امام جمعه بخش رودبار قصران شمیرانات گفت: در این موقعیت حساس هرگونه حاشیه‌سازی دربارهٔ مذاکرات می‌تواند منجر به ایجاد تفرقه میان ملت شود؛ این فضاسازی‌ها فقط جنگ روانی است وگرنه دشمنان می‌دانند نمی‌توانند با ایران رو به رو شوند.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی – سیاسی جمعه بخش رودبار قصران از توابع شمیرانات اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی کشور نباید به مذاکرات تلفنی و وعده های بی اساس اروپایی ها و آمریکایی ها اعتماد کند؛ هرگونه تعلل مسئولان و کوتاه آمدن مسئولان و بسنده به مطالبات حداقلی قطعاً خیانت به مملکت و ملت و کاهش اعتماد عمومی می شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مقامات داخلی با این همه تجربه باز هم به اروپایی ها خوشبین هستند؛ مؤمن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: ایران اسلامی در شهامت ایستادگی، مقاومت و صلابت الگوی ملت های مسلمان و غیر مسلمان است، اما اگر آمریکایی ها با ترفند برجام جلو بیایند قطعاً شکست خواهیم خورد.

خطیب جمعه رودبار قصران بیان داشت: ایستادگی در برابر ظالمان هزینه دارد. همانطور که امام حسین (ع). برای مقاومت و پیشبرد اهداف اسلام از جان و مال و خانواده خود گذشت ما نیز در راه مقاومت از دارایی های خود استفاده می کنیم.

وی تأکید کرد: روح مبارزان و مجاهدان هیچ سنخیتی با ترس ندارد.

رودبار قصران به مرکزیت فشم یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا