امام جمعه لواسانات: اعتراضات مردم عراق توطئه استکبار جهانی است

امام جمعه بخش لواسانات گفت: استکبار جهانی با توطئه درصدد در بر هم زدن امنیت عراق، منحرف کردن توجه به اربعین و ضربه زدن به اتحاد مسلمانان است.

به گزارش شمیرانات خبر ، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لواسانات اظهار داشت: تظاهرکنندگان ابتدا به مسائل اقتصادی معترض بودند، اما به سرعت در دام فریب آمریکا، اسرائیل و عربستان در تحقق اهداف شومشان افتادند و حال که متوجه این توطئه‌ها شدند، اعتراضات نیز رو به کاهش است.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین که هر سال با استقبال و شکوه خاصی برگزار می‌شود، ساده به دست نیامده و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

واسانی با اشاره به حمله ترکیه به سوریه نیز اشاره کرد و گفت: ترکیه اشتباه بزرگ عربستان را تکرار می‌کند و به فکر احیای امپراطوری عثمانی خود است و سعی دارد با حمله به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: ترکیه بازنده این جنگ است و در باتلاقی گرفتار می‌شوند که باید التماس کنند تا کسی نجاتشان دهد.

مسئول فرهنگی و روابط عمومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه لواسان گفت: سازمان ارتش جمهوری اسلامی در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به عنوان فعال‌ترین نهاد معرفی شد.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی مأموریت کلی این سازمان را نشر و گسترش فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در راستای افزایش ایمان و بصیرت اعلام کرد و گفت: حضور روحانیون در کنار ارتشی‌های ولایتمدار و متعهد طی کردن مسیر تعالی فرهنگ را سرعت می‌بخشید.

وی بیان داشت: ارتش امروز، کارآمدتر و متدین‌تر از همیشه است و مردم به خاطر کارآمدی نیروی هوایی، زمینی و دریایی کشور خیالشان آسوده است.

به گزارش شمیرانات خبر، ۲۴ مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا