امام جمعه لواسانات: مدیریت کشور باید با تفکر انقلابی آمیخته شود

امام جمعه لواسانات تأکید کرد: تفکر و اندیشه انقلابی باید در بدنه مدیریت کشور ملموس باشد و جوانان حزب اللهی در قوه مجریه و مقننه نیز همانند قوه قضائیه وارد عرصه شوند.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه های این هفته نماز عبادی – سیاسی جمعه لواسانات افزود: افرادی که وارد عرصه فعالیت می شوند باید مراقبت کنند تا گرفتار دنیا طلبی نشوند، آفتی که برخی از هم نسل های ما را در بر گرفت و حواسشان پرت شد برای چه کاری آمده بودند!

وی اظهار داشت: بعضاً هم نسلی های ما یادشان رفت برای حفظ آرمان های انقلاب به میدان آمدند، اندیشه و عملشان تغییر کرد، از کشور خارج شدند و اکنون برخی حتی ضد انقلاب و دین هستند.

خطیب جمعه لواسانات در ادامه سخنرانی خود بیان داشت: مقام معظم رهبری نمونه بارز شیعه امیرالمومنین علیه السلام هستند که جداً نعمتی برای کشور، نظام و مردم به شمار می آیند.

لواسانی با اشاره به بیانات رهبری بر اهمیت پاسخ منفی و قاطعانه به پیشنهاد مذاکرهٔ آمریکایی ها، توضیحاتی امیدبخش به اوضاع اقتصادی داخلی و وضعیت معیشت مردم و لزوم وحدت سیاسی عمومی مردم و مسئولان و هم افزایی آنها با یکدیگر تأکید کردند.

وی ابراز کرد: حق توقف نداریم و نباید در برابر مشکلات تسلیم شویم؛ حرکتمان باید مجاهدانه باشد نه دنیوی؛ همچنین اهمیت پرهیز از دل دادن به دنیا را فراموش نکنیم تا به هدف برسیم و دشمنان خاکسار شوند.

امام جمعه لواسانات خاطرنشان کرد: افرادی با انگیزه الهی، جوان و پر توان پای کار بیایند و این امر در گفتمان و فرهنگ عمومی نهادینه شود.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا