بازدید فرماندار شمیرانات از اولین رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران

فرماندار شمیرانات از اولین رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان روز دوشنبه به همراه جمعی از مسئولان فرمانداری و اعضای شورای اداری شمیرانات، ضمن بازدید از غرفه‌های اولین رویداد ” هم‌افزایی مدیریت ایران ” به گفت‌و‌گو با برخی از ایشان پرداخت و ضمن تاکید بر شناسایی مدل‌هایی که می‌توان در آن‌ها از مشارکت مردم بهرمند شد، اظهار داشت: بایستی در مسیر کارسپاری به گروه‌های مردمی موفق حرکت کنیم و از مشارکت مردمی برای اجرای پروژه‌ها ی ادارات مختلف استفاده نمائیم.

براساس این گزارش، رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران قصد دارد به عنوان یک زیرساخت و سکو، ظرفیت‌ها و فرصت‌های کم‌نظیری که در مجموعه‌های برگزیده مردمی وجود دارد را به مدیران ارشد و میانی کشور در عرصه‌های مختلف معرفی کرده و امکان تعامل، ارتباط و همکاری میان آنان را فراهم آورد.

اولین رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱ از ۲ الی ۴ مرداد ماه در مصلی تهران برپا و از ساعت ۹‌ الی ۱۸ میزبان مدعوین و مراجعه‌کنندگان است.

همچنین علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.hamafzairan.ir و یا صفحه مجازی Hamafzairan.ir اطلاعات بیشتری از این رویداد کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا