بازدید فرماندار شمیرانات از پژوهشکده خانگی نخبه علمی لواسان بزرگ

فرماندار شمیرانات از پژوهشکده خانگی نخبه علمی لواسان بزرگ بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به  نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، مجتبی ذاکریان شامگاه شنبه به همراه جمعی از مسئولان فرمانداری با حضور در منزل پدری محمدرضا قلی‌بیکیان، ضمن بازدید از پژوهشکده خانگی وی، به گفت‌و‌گو با این پژوهشگر برتر لواسانات پرداخت.
ذاکریان با اشاره به لزوم حرکت در مسیر تحقق شعار سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین” و ضمن تاکید بر اهمیت تجاری‌سازی دستاوردها و محصولات جوانان نخبه و باانگیزه شهرستان ابراز داشت: باید به واسطه نهادهای متولی از جوانان پرتلاش حمایت کرده و شرایط را برای تجاری‌سازی محصولات و توسعه فعالیت ایشان، فراهم سازیم.
براساس این گزارش، محمدرضا قلی‌بیکیان از فرزندان خطه لواسانات (محله سادات لواسان بزرگ)، با نمرات عالی در مقطع دکترای شیمی عالی از دانشگاه سراسری کاشان فارق‌ التحصیل شده است. وی در سال ۹۸ به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد؛ همچنین توانست در جشنواره‌های خیام و پروفسور حسابی نیز جایزه این عنوان را کسب کند.
نامبرده در زمینه داروهای سرطان در دانشکده داروسازی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت داشته و اکنون نیز در حال پژوهش و ساخت دارو در همین حوزه است‌.
قلی‌بیکیان در راستای مقابله با بیماری کرونا پس از تحقیق و پژوهش محصولات دارویی و مواد ضدعفونی گیاهی تولید کرده است‌‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا