برگزاری آئین تجلیل خبرنگاران شمیرانات

مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات به مناسبت سالروز شهادت شهید سرافراز محمود صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار، عصر چهارشنبه طی مراسمی با حضور معاونان و جمعی از مسئولان فرمانداری، بخشدار لواسانات و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از اصحاب رسانه و خبرنگاران منطقه تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، ذاکریان در طی این نشست صمیمی با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ طالبان در مزار شریف که شهید صارمی نیز از شهدای عظیم الشان آن واقعه تلخ هستند، اظهار داشت: امروز تکلیف بسیار بزرگی از سمت رهبر مدیر، مدبر و مقتدر به همه ما ابلاغ شده و آن مساله جهاد تبیین است. ما به عنوان حاکمیت در انجام این تکلیف وظیفه‌ای داریم که قطعاً بخش عمده‌ای از آن در تعامل مسئولان و فعالان عرصه رسانه رقم خواهد خورد.

 وی خطاب به خبرنگاران حاضر خاطرنشان کرد: بی‌شک یکی از حوزه‌های کاری که در ارتباط با یکدیگر خواهیم داشت، تعریف این مهم است که چطور به فرمایش رهبر معظم انقلاب جامعه عمل بپوشانیم و در مسیر جهاد تبیین گام برداریم؛ چراکه این مساله وظیفه‌ای دو طرفه برای ماست.
نماینده عالی دولت در شمیرانات ادامه داد: ما در جایگاه مسئولیت مسائل و اقتضائات کاری خود را داریم که بلاشک سلیقه، نوع نگرش و نگاه ما دخیل است و عاری از خطا نیست؛ شما هم به عنوان همکار و همراه حاکمیت در عرصه جهاد تبیین قطعاً نقطه نظراتی خواهید داشت،  ماموریت و وظایفی برای خود تعریف کرده‌اید و نمی‌توانید نسبت به این مهم بی تفاوت باشید چراکه یکی از وظایف ذاتی شما تبیین، روشن‌گری و مطالبه‌گری است؛ لذا بایستی با نشست‌های هم‌اندیشی نسبت‌یابی دقیقی در این زمینه داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا