برگزاری باشکوه مراسم بازخوانی و بازسازی واقعه بزرگ غدیر در لواسان

مراسم بازخوانی و بازسازی واقعه بزرگ غدیر در لواسان برگزار شد.

به‌ گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط‌ عمومی دفتر امام‌ جمعه لواسانات، مراسم بازخوانی و بازسازی واقعه بزرگ غدیر به کارگردانی بابک صبوری با حضور مسئولان و شهروندان متدین منطقه، همزمان با روز عید سعید غدیر در شهر لواسان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه لواسانات در این مراسم اظهار داشت: همان‌طور که محرم و عاشورا را در طول صدها سال جدی گرفتیم و در ایام محرم با برگزاری مراسم، عرض ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام اثبات کردیم، اگر غدیر را هم جدی می‌گرفتیم (گرچه مراسم روز غدیر این سال‌ها برگزار شده، اما حق غدیر را بجا نیاورده‌ایم) و دنیای اسلام با مسئله غدیر آشتی می‌کرد، سرنوشت دنیای اسلام غیر از آنچه چیزی می‌بود که اکنون شاهد آن هستیم.

وی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه افزود: شاهد هستیم که بعضی‌ها حرف‌های قشنگی می‌زنند، مراسم هایی هم در این شهر برپا می‌نمایند، ولی وقتی در بطن ماجرا می‌رویم می‌بینیم که اهدافی دیگر را دنبال می‌کنند، اینان کسانی هستند که در مراسم خود حرفی از ولایت و امامت امروز نمی‌زنند و با این نظام و ولایت‌فقیه زاویه دارند.

امام جمعه لواسانات گفت: کسی که امروز پای پرچم ولایت فقیه حضور پیدا نمی‌کند و زیر این پرچم نیست از کجا معلوم که اگر خود امام‌زمان (عج) تشریف بیاورند، زیر پرچم امام عصر(عج) باشند و در مقابل امام زمانش نایستد، کسی می‌تواند ادعای سربازی امام عصر (عج) را داشته باشد، که پای پرچم ولایت بایستد و حاضر به فداکاری با جان و مال خویش باشد.

حجت الاسلام ایمانی اظهار داشت: قرآن کریم جامعه ولایی را جامعه‌ای می‌داند، که در درون به‌هم‌پیوسته باشند و در مقابل دشمنان خارجی جبهه واحدی را تشکیل داده باشند.

 در حاشیه این مراسم غرفه‌های متنوعی از جمله ایستگاه کودک، نمایندگی ولی‌فقیه، ایستگاه سلامت، ایستگاه صلواتی و اجرای زنده‌ی پهلوانان (باستانی کاران) لواسان نیز ایجاد شده بود. همچنین گروه سرود کوثر که با حمایت ناحیه مقاومت بسیج الغدیر، ستاد نماز جمعه لواسانات و شهرداری لواسان فعالیت خود را آغاز کرده است، در انتهای مراسم به اجرای برنامه پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا