برگزاری مانور انتخابات ۱۴۰۰ در شمیرانات

اولین مانور انتخابات ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات شمیرانات با حضور فرماندار، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات و مسئولان کمیته ها برگزار شد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از تهران رسانه، اولین مانور انتخابات ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات شمیرانات با حضور سید مهدی ساداتی فرماندار، سالکی معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات و مسئولان کمیته ها برگزار شد.

سید مهدی ساداتی در اولین مانور انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین میانده روه ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید در روند برگزاری انتخابات دغدغه ای باشد، اظهار داشت: انتخابات سالم و شفاف برایند آموزش و برگزاری مانورهای متعدد است و رفع نقصان و مشکلات فقط از این مسیر محقق می شود.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: سهم آموزش در برگزاری انتخابات سالم و بدون دغدغه قابل توجه است که برگزار مانور نیز می تواند در اجرا و آزمایش مجریان و همچنین تست ملزومات سخت افزاری و نرم افزاری و نمایان شدن ایرادها نقش مهمی را داشته باشد.

شایان ذکر است روند ثبت صورت جلسه آغازین انتخابات تا صورتجلسه پایانی و ارسال اطلاعات به سامانه جامع انتخابات از بخش های مختلف این مانور بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا