برگزاری همایش”آغاز سال با اقتدار” در اوشان فشم میگون

شهردار اوشان فشم میگون خطاب به همکاران مجموعه تاکید کرد: عملکرد واحدهای مختلف شهرداری در سال گذشته خوب بود ولی باید در همه زمینه‌ها بهترین باشیم.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون، سید محمدرضا شهبازی روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه، در جلسه تبیین رویکرد و عملکرد شهرداری در سال جدید که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل در سالن همایش‌های شهدای اوشان برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته واحدهای مختلف عملکرد مطلوبی داشتند و امیدواریم امسال نیز شاهد این مهم باشیم.

وی یادآور شد: واحد شهرسازی با مدیریت خوب توانست در ممیزی، جی آی اس و طرح جامع شهر بسیار خوب عمل کند.
شهبازی با اشاره به روند پروژه‌های در حال اجرا در شهر از عملکرد حوزه عمران ابراز خشنودی کرد و گفت: اوشان فشم میگون از معدود شهرداری‌هایی است که علاوه بر آزادسازی مسیر، جاده‌سازی را هم در دستورکار دارد.

شهردار اوشان فشم میگون از فرهنگسراهای شهر نیز به سبب جذب بیش از دو هزار نفر هنرجو تقدیر کرد.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر با بیان این‌که از سختی‌ها عبور کردیم، بیان داشت: ۱۳۰ میلیارد بدهی و صندوقی خالی را تحویل گرفتیم و روزهای بسیار سختی داشتیم لیکن با برنامه‌ریزی دقیق و زحمات حوزه مالی توانستیم از آن برهه حساس سر بلند بیرون بیاییم و بتوانیم حقوق پرسنل را به صورت بروز پرداخت کنیم و حتی به فکر خریداری ماشین‌آلات باشیم.

شهبازی در پایان سخنانش از معاونت امور شهری و واحدهای زیر مجموعه آن نیز در پی عملکرد مطلوبشان قدردانی کرد و گفت: خدمات‌شهری پیشانی خدمت به مردم شهرداری است و در این حوزه هر روز باید تلاش خود را دوچندان کنیم تا آسایش و رفاه لازم را برای شهروندان ایجاد کنیم.

سپس فرزاد آقامحسنی رئیس شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون در سخنانی بر اهمیت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما ایجاد بستر لازم برای درآمد پایدار است.

وی در ادامه به اقدامات مدیریت شهری در حوزه ورزشی و اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، احداث سالن ورزش باستانی و استخر، افتتاح سالن ورزش بدنسازی و بوکس، پیاده روی‌های خانوادگی و… اقداماتی است که حاصل زحمات همه همکاران در این دوره است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا