به دنبال حل مشکلات دامداران شمیرانات هستیم

فرماندار شمیرانات با اشاره به شرایط دشوار دامداری و تحمل مشقت‌های این کار، خطاب به دامداران زحمت‌کش شهرستان گفت: مسائلی که در حوزه اراضی ملی، مراتع، علوفه، انبار علوفه، فروش زنده و گوشت دام با آن‌ها مواجه هستید به ما منتقل شده و با جدیت به دنبال حل این مشکلات هستیم.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، مجتبی ذاکریان با اشاره به شرایط دشوار دامداری و تحمل مشقت‌های این کار، خطاب به دامداران زحمت‌کش شهرستان اظهار داشت: مسائلی که در حوزه اراضی ملی، مراتع، علوفه، انبار علوفه، فروش زنده و گوشت دام با آن‌ها مواجه هستید به ما منتقل شده و با جدیت به دنبال حل این مشکلات هستیم.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه لواسانات نیز در دوره آموزشی دامداران شهرستان که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش لوایانات برگزار شد، بیان داشت: خداوند متعال این توفیق را به شما عنایت فرموده است که بخشی از رزق ‌وروزی خودش را با دستان شما بر سفره مردم بگذارد و اگر می‌خواهید این نعمت باقی بماند، باید قدردان و شاکر نعمات باشید.
وی افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی پابرجاست به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های آن‌هاست. خداوند با هیچ قومی عقد اخوت و خویشاوندی نبسته است، اگر ما هم راه و مسیر نظام‌های طاغوتی را برویم خداوند این نعمت را از ما نیز می‌گیرد.
امام جمعه لواسانات با تاکید بر اهمیت پرداخت زکات ادامه داد: باید ما در عمل ثابت کنیم که شاکر نعمت‌های خداوند هستیم. اگر می‌خواهیم خداوند به ما برکت دهد باید آنچه را که بر ما تکلیف نموده انجام دهیم که یکی از وظایف ما این است، در مقابل دستورات خداوند سرمان فرود بیاید، نگوییم مال و دسترنج خودمان است. همانگونه که خداوند به ما امر فرموده‌است که نماز بخوانیم، روزه بگیریم و حج انجام دهیم، همان‌طور هم به ما فرموده‌است که زکات دهیم و خمس مال خود را پرداخت نماییم.
حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی به دامداران منطقه توصیه کرد: اگر می‌خواهید خیر و برکت در خودتان، نسل‌تان و زندگی‌تان جاری و ساری بماند، وظایفی که دین به ما دستور داده‌است را به نحو شایسته انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا