فرماندار شمیرانات: : به همت خیران، دو زوج به خانه بخت رفتند

ساداتی اعلام کرد: همزمان با سالروز ازدواج نورانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، به همت خیران و حامیان کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان، دو زوج جوان راهی خانه بخت شدند.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، سید مهدی ساداتی ضمن تبریک این مناسبت فرخنده و روز ازدواج اظهار داشت: نیکوکاران شهرستان که همواره پیشگام در تمامی امور خیریه در زمینه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و … هستند، این‌بار نیز با تهیه جهیزیه برای دو نوعروس، موجبات ازدواج دو زوج جوان را همزمان با این مناسبت پربرکت فراهم کردند که از این بابت قدردان نیت خیر این عزیزان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ازدواج امری مقدس در دین شریف اسلام است که علاوه بر اینکه معصومان ما نیز بر آن تاکید فراوان کرده‌اند، مقام معظم رهبری نیز توجه‌ ویژه‌ای بر این مهم داشته و تسهیل در این امر را وظایف مسئولان دانسته‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در شرایط امروز جامعه مشکلات اقتصادی و بیکاری مهمترین عوامل بازدارنده در ازدواج جوانان تلقی می‌شوند، لذا اهمیت رسیدگی به این مسائل را برای مسئولیت‌داران نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین‌تر می‌کند تا مبادا مسائل مادی مانع وصلت جوانان و در نهایت افزایش آسیب‌های اجتماعی و کاهش جمعیت کشور شود.

فرماندار شمیرانات ضمن بیان اینکه مشکلات مادی تنها عامل کاهش میل جوانان برای ازدواج نیست، ابراز کرد: ارتقا سطح برنامه‌های فرهنگی برای ترویج این امر مقدس نیز از جمله اقدامات مهم مدیریتی برای ترغیب و تشویق جوانان برای ازدواج به شمار می‌آید که انتظار داریم نخبگان فرهنگی و اجتماعی در این مسیر ما و متولیان امر در شهرستان را همراهی کنند.

ساداتی از تامین کمک هزینه مسکن برای یک خانواده نیازمند دیگر توسط کمیته امداد شمیرانات نیز در این روز فرخنده خبر داد.

شمیرانات در شمال و شمال شرق پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا