رئیس پلیس راه لواسانات و رودبارقصران: بیش از ۱۰ هزار خودرو از گردنه قوچک بازگشت داده شد

رئیس پلیس راه لواسانات و رودبارقصران اعلام کرد: با اعمال محدودیت ورود گردشگران به ۲ بخش مذکور، از عصر روز گذشته تاکنون بیش از ۱۰ هزار خودرو از گردنه قوچک به سمت تهران بازگشت داده شد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سرگرد ارسلان کاظمی روز جمعه اظهار داشت: علیرغم هشدارهای مستمر و اطلاع‌رسانی ممانعت از ورود گردشگران به لواسانات و رودباقصران از طریق پیامک پلیس و راهداری، همچنان شاهد مراجعه مردم به محور گردنه قوچک هستیم.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط بحرانی و اعمال جدی طرح ممانعت از ورود گردشگران، ضروری‌ست شهروندان پایتخت‌نشین به منظور جلوگیری از ایجاد بار ترافیکی، اتلاف وقت و همچنین باز ماندن مسیر برای کمک‌رسانی‌های احتمالی تا اطلاع ثانوی از سفر به منطقه مذکور جداً خودداری کنند.

رئیس پلیس راه لواسانات و رودبارقصران خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها فقط برای گردشگران اعمال شده و ساکنان با شناسایی پلاک خودرو یا کارت ملی اجازه ورود خواهند داشت.

براساس این گزارش، در راستای اجرای مصوبه جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شمیرانات به ریاست مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان، مسیر ورودی گردنه قوچک به سمت بخش‌های لواسانات و رودبارقصران با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی به منظور پیشگیری از آسیب به شهروندان در صورت بروز حوادث احتمالی از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه تا اطلاع ثانوی مسدود شده و از ورود گردشگران به این مناطق جلوگیری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا