تأکید فرماندار شمیرانات بر لزوم تعامل گروه‌های مردمی

فرماندار شمیرانات با تاکید بر اهمیت مشارکت گروه‌های مردمی در عرصه‌های مختلف، گفت: تحقق آرمان‌ها و اهداف بزرگ با مشارکت گروه‌های مردمی امکان‌پذیر است لذا بایستی تعامل داشته و از تعصب صنفی و کارهای جزیره‌ای پرهیز کنند تا هریک از ما تکمیل‌کننده یک پازل واحد باشیم.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات‌، مجتبی ذاکریان روز دوشنبه در جلسه تجلیل از عوامل کمک‌رسان هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی به سیل‌زدگان شرق استان تهران، اظهار داشت: هدف ما تحقق حقیقی دولت مردمی و به دور از شعار دموکراسی نظام غرب است که عملاً سرمایه‌داران به نفع خود تصمیم‌سازی می‌کنند، لذا به نمایندگی از دولت همواره درصدد آنیم تا با گروه‌های مختلف مردمی شمیرانات نشست و گفت‌و‌گو داشته باشیم و براساس گزارش‌های کاغذی قضاوت نکنیم.
وی خطاب به اعضای هیات مذکور ادامه داد: در بحران اخیر و جاری شدن سیلاب‌ها، شاهد فعال شدن درصد کمی از ظرفیت شما بوده‌ایم که بار سنگینی را از دوش ما برداشت.
فرماندار شمیرانات بیان داشت: بی‌شک ما در زمینه‌های مختلف نیازمند کمک‌ مردم هستیم و از مشارکت‌های داوطلبانه استقبال می‌کنیم و خود در پی شناسایی ظرفیت‌ گروه‌های مردمی برمی‌آییم.
ذاکریان با اشاره به این‌که گردشگری شاخص توسعه شمیرانات است، اظهار داشت: هر یک از گروه‌هایی که طرح و ایده مناسب داشته باشند، ما آماده تسهيل و گره‌گشایی هستیم؛ ظرفیت گروه‌های مردمی بایستی شناسایی شود، در حوزه تخصصی خودشان مورد بهره‌برداری قرار گیرد، در راستای منفعت مردم و گروه باشد و در نتیجه این همکاری با دولت، شاهد جبران خلل کمبود بودجه و نیرو دستگاه‌های دولتی و تسریع و ارتقای کیفیت کار باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا