تجدید میثاق کارگران شهرداری لواسان با شهدای گمنام

جمعی از کارگران شهرداری لواسان، با غبارروبی و گلباران مزار سه شهید گمنام بیرق الحسین (ع)، آمادگی خویش را برای تداوم راه خمینی کبیر (ره)، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز کارگر، پاسداری از سنگر تولید و اقتصاد میهن اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام کردند.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی عاشوری، امام جماعت مسجد گلندوئک امروز پنجشنبه که این جمع را در هفته کار و کارگر در مقبرة الشهدا همراهی کرد، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در هر مناسبت و ایام، به مقام شامخ شهدا عرض ارادت واحترام داشته باشیم، چرا که همگی مدیون خون شهدا هستیم.

وی تاکید کرد: یکایک ما بایستی با الگوپذیری از شهدای والامقام خدمتگذاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این راه از سیره آنان بیاموزیم.

براساس این گزارش، در بخشی از اطلاعیه حضور جامعه کارگری شهرداری لواسان آمده است: کارگران قشر زحمتکش و متعهد جامعه هستند که علیرغم مشکلات فراوان معیشتی و رفاهی همچنان استوار و با صلابت محور اصلی تولید در کشورند. با وجود اینکه وزارت کار با افزایش منطقی دستمزدها گام جدی در اصلاح و ترمیم حقوق کارگران برداشته لیکن هنوز هم فاصله زیادی تا ایجاد شرایط مطلوب باقی مانده است.

پنجم تا ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است؛ و یکم مه هر سال روز جهانی کار و کارگر نامیده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا