تخریب دو ویلای چند میلیاردی در اراضی ملی شمیرانات با اجرای احکام قضائی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از تخریب دو ویلای چند میلیاردی که در اراضی ملی این شهرستان و غیر مجاز ساخته شده بودند خبرداد.

به گزارش شمیرانات خبر، حسن شکری با اعلام این خبر افزود: این ویلاها که جمعاً ۱۱۰۰ مترمربع مساحت داشتند در اراضی ملی پلاک اوشان بخش رودبار قصران و پلاک هنزک بخش لواسانات شهرستان شمیرانات واقع شده بودند که در راستای اجرای احکام صادره از سوی مراجع قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان و مقامات قضائی از حوزه های قضائی رودبار قصران و لواسانات مورد تخریب قرار گرفتند و وضعیت این اراضی تصرفی به وضع سابق بازگردانده شد.

وی با تأکید بر اینکه حفاظت از اراضی ملی در اولویت کاری مجموعه منابع طبیعی قرار دارد خاطر نشان کرد: برخورد با متخلفان و متصرفان به عرصه های منابع طبیعی به طور جد تداوم خواهد داشت.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان شمیرانات با اشاره به اقدامات پیشگیرانه حفاظتی از عرصه های ملی اظهار داشت: عرصه های ملی شمیرانات زیر ذره بین نیروهای حفاظتی قرار داشته و با رصد و پایش مستمر عرصه های منابع طبیعی با هرگونه سوء استفاده های احتمالی توسط افراد سودجو برخورد قانونی می شود.

شکری ضمن تشکر از مقامات قضائی و نیروهای انتظامی در همکاری با منابع طبیعی در امر حفظ و حراست از عرصه های ملی تصریح کرد: خوشبختانه عزم و اراده جدی در بین دستگاه قضائی و منابع طبیعی مبنی بر جلوگیری از تخلف و تصرف به اراضی ملی وجود دارد و بدون هیچ گونه اغماضی با متجاوزان به انفال برخورد قانونی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا