تخریب ویلای غیر مجاز ۵۵۳ متری در «نیکنام ده» لواسان

شمیرانات- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات از رفع تصرف اراضی ملی و تخریب یک باب ویلای غیرمجاز ۵۵۳ متری در «نیکنام ده» بخش لواسانات این شهرستان خبرداد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از مهر، حسن شکری از رفع تصرف اراضی ملی در بخش لواسانات این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: عملیات رفع تصرف و تخریب ویلای غیرمجاز در اراضی ملی در اجرای دو حکم قطعیت یافته قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شمیرانات به مرحله اجرا درآمد و این اراضی باز پس گیری و به دولت بازگردانده شد.

وی افزود: در اجرای یک فقره حکم قضائی، یک باب ویلای غیرمجاز به مساحت ۵۵۳ مترمربع واقع در پلاک نیکنام ده بخش لواسانات مورد تخریب قرار گرفت و در اجرای حکمی دیگر از ۱۰۶۰ مترمربع اراضی ملی تصرف واقع در پلاک لواسان بزرگ بخش لواسانات که متصرف اقدام به دیوارکشی و کرت بندی کرده بود رفع تصرف و تمامی دیوارکشی‌ها و بناهای احداث شده تخریب شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات گفت: حفاظت از عرصه‌های ملی در اولویت کاری مجموعه منابع طبیعی قرار دارد و برخورد قانونی با متخلفان و متصرفان به این عرصه‌ها به طور جد تداوم خواهد داشت.

شکری ضمن تشکر از مقامات قضائی و نیروی انتظامی در همکاری با منابع طبیعی در امر حفظ و حراست از عرصه‌های ملی اظهار داشت: خوشبختانه عزم و اراده جدی در بین دستگاه قضائی و منابع طبیعی مبنی بر جلوگیری از تخلف و تصرف به اراضی ملی وجود دارد و در این خصوص بدون هیچ اغماضی با متجاوزان به انفال برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی منابع طبیعی، مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا