تخریب ۳ طبقه فوقانی هتل فشم وارد فاز عملیاتی شد

دهیاری امین‌آباد امروز (چهارشنبه) مصادف با آخرین روز از مهلت دستور فرماندار شمیرانات مبنی بر صدور آخرین اخطار به مالک هتل آرینا فشم، آغاز فاز عملیاتی و اجرایی تخریب طبقات ۱۱ الی ۱۳ سازه مذکور را با نصب بنر در محدوده این سازه اعلام کرد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، در بنر مذکور آمده است: در اجرای آرای کمیسیون ماده ۹۹ و رای قطعی دیوان عدالت اداری ۳ طبقه فوقانی هتل آرینا به زودی تخریب خواهد شد.

فرماندار شمیرانات پنجم ماه جاری پس از بازدید میدانی و بررسی ابعاد پرونده هتل آرینا که در بستر رودخانه جاجرود، احداث شده و طبق قانون ۳ طبقه فوقانی آن خلاف پروانه است، دستور صدور اخطار آخر به مالک آن تا ۱۰ فروردین مبنی بر اجرای حکم تخریب طبقات غیرمجاز را اعلام کرد.

مجتبی ذاکریان اظهار داشت: در اخطاریه مذکور که توسط مراجع ذی‌صلاح به مالک ابلاغ می‌شود، پس از بررسی کارشناسی مهلت حداکثری برای آغاز اجرای حکم و فرآیند تخریب مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مالک هتل حکم را اجرا نکند، دستگاه‌های متولی راساً وارد عمل خواهند شد و هزینه فرآیند تخریب از مالک دریافت می‌شود.

براساس این گزارش، مجوز هتل آرینا واقع در محور زردبند – فشم در ۱۰ طبقه صادر اما ۱۳ طبقه ساخته شد که پس از اخذ رأی قطعی تخریب از دیوان عدالت اداری از اواخر اردیبهشت سال گذشته حکم تخریب طبقات غیرمجاز آن صادر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا