تداوم عملیات جست‌و‌جو برای فرد مفقود در شمیرانات

بخشدار رودبار قصران اعلام‌ کرد: عملیات جست‌و‌‌جو برای یافتن یک پسر ۱۸ ساله از اتباع افغانستانی که شامگاه ۷ مرداد اعلام مفقودی شد، همچنان بی‌نتیجه مانده و ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی بخشداری رودبارقصران، محمدعلی خشنودی اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۳ جمعه برادر فرد مفقود شده اعلام کرد، برادرش که نگهبان ساختمانی نیمه کاره بود ناپدید شده و کسی او را رویت نکرده است، لذا عملیات جست‌و‌جو توسط آتش‌نشانی و یک خودرو از شهرداری آغاز و تا ۴ و نیم بامداد روز شنبه ادامه داشت.
وی ادامه داد: به سبب بی‌نتیجه ماندن عملیات مذکور، تحقیقات میدانی از اهالی منطقه انجام گرفت که بنا بر اعلام ایشان، با شدت گرفتن بارش‌ها همسایگان از پسر گمشده تقاضا کردند از محل سکنی خود خارج شود ولی نامبرده با ترس به داخل اتاقک بلوکی خود پناه گرفت و پس از تخریب بلوک‌ها، وی نیز ناپدید شد.
بخشدار رودبارقصران با اشاره به این‌که ارتفاع گل‌و‌لای جمع‌ شده در منطقه مفقود شدن این فرد حدود یک و نیم تا ۲ متر می‌رسید، بیان داشت: پس از تحقیقات صورت گرفته، عملیات جست‌و‌جو با سگ زنده‌یاب ادامه پیدا کرد ولی باز هم بی‌نتیجه ماند.
خشنودی با تاکید بر این‌که نیروهای امدادی و خدماتی تا یافتن این پسر ۱۸ ساله تلاش مستمر خواهند داشت، اعلام کرد: در حال حاضر در پی مکاتبه با جمعیت هلال احمر، در انتظار اعزام امدادگران این سازمان برای ادامه عملیات جست‌و‌جو هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا