تردد خودروهای حمل مصالح تا ۲۴ فروردین در جاده‌های شمیرانات ممنوع شد

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات، با اشاره به اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان برای مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در تعطیلات نوروزی از منع تردد خودروهای حمل مصالح تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در جاده‌های شمیرانات خبر داد.

به گزارش شمیرانات خبر از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، رضا نامجویان، با اشاره به مصوبات جلسات با بخشداران لواسانات و رودبارقصران جهت مقابله موثر و کارامد با ساخت وسازهای غیرمجاز در تعطیلات نوروزی گفت: تردد خودروهای حمل مصالح از تاریخ ۲۶ اسفندماه سال جاری تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در جادههای شهرستان ممنوع شد و خودروهای متخلف با دستور قضایی توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

وی با تاکید بر توافقات صورت گرفته و دستور مقام قضایی شهرستان و همکاری پلیس راهور و شهرداری ها، افزود: این موضوع از طریق نصب هفت بنر و بیلبورد در مبادی و محورهای اصلی ورودی شهرستان به رانندگان اعلام شده است.

نامجویان تاکید کرد: هم چنین مصالح فروشی های شهرستان در این مدت مکلف به فروش مصالح فقط به پروژه های دارای پروانه ساختمانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی، گشت مشترک روزانه با همکاری اداره های محیط زیست، راه و شهرسازی، بخشداری و شهرداری ها به طور مستمر گشت زنی و نظارت خواهند داشت و گزارش کار و صورتجلسه مکتوب به مراجع ذیربط ارائه خواهد شد.

شمیرانات، متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و ۲ بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا