ساداتی: : تسریع در انتخاب شهردار اولویت اصلی شوراهای اسلامی است

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: پروزه ها و کارهای مردم در شهرداری ها معطل مانده و شوراهای اسلامی شهرها در انتخاب شهرداران تسریع کنند.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در دیدار با روسای شوراهای اسلامی و سرپرستان شهرداری های اوشان فشم میگون، شمشک دربند سر و لواسان اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر ها در انتخاب شهردار منسجم تر عمل کنند تا پروزه ها و مطالبات مردم بر زمین معطل نماند.

نماینده عالی دولت در شمیرانات تاکید کرد: امروز زمان کارهای جهادی در توسعه شهر هاست و نباید زمان خدمت را که بسیار گرانمایه و ارزشمند است را به راحتی از بین برد. تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های مدیریت شهری است که شهرداران با بررسی کارشناسی و برنامه ریزی مناسب به انها همت گمارد.

فرماندار شمیرانات براز کرد: شوراهای اسلامی ضمن سرعت بخشیدن در انتخابت شهردار، استقلال شوراها را باید اولویت قرار داده و از پذیرفتن سفارش افراد ذی نفوذ به جد خودداری کنند. انتخاب شهردار حق مسلم و قانونی شوراهای اسلامی شهر هاست.

ساداتی با بیان اینکه مردم همیشه حامی مدیران خدمتگزار می باشند، گفت:شوراهای اسلامی برای انتخاب کرسی مدیریت شهری فری را انتخاب کنند که علاوه بر تخصص ، تعهد و پاسخگویی به مطالبات مردم از ظرفیت جوانان نیز بهره ببردو خدمتگزار بی منت برای مردم باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا