تشریح برنامه‌های فرهنگسرای شهرداری شمشک دربندسر در تابستان ۱۴۰۳

فرهنگسرای شهرداری شمشک دربندسر در راستای ایجاد بستر لازم برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کلاسهای متعددی در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر محمد بلوکات معاون فرهنگی شهرداری در گفتگویی به بیان برنامه های در نظر گرفته شده برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برای تابستان ۱۴۰۳ پرداخت.

وی با تشریح فعالیتهای فرهنگسرای شهرداری شمشک دربندسر گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در شهر و همچنین افزایش بار علمی متناسب با رده سنی آنها بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شده تا فعالیتهای فرهنگسرای شهرداری در تابستان سال جاری طبق برنامه ریزی مدون صورت پذیرد.

همچنین تصمیم بر این شد کلاسهای آموزشی ویژه بزرگسالان نیز مانند کلاسهای آشپزی، خیاطی و کمکهای اولیه نیز برگزار شود تا همگان از ظرفیت ایجاد شده بهره مند گردند. بلوکات ادامه داد: به این ترتیب با استفاده از همه ظرفیتها در شهر و با همکاری کانون فرهنگی آینده سازان، که از فعالان حوزه کودکان و نوجوانان در شمشک دربندسر میباشد، برنامه ریزی لازم به منظور برگزاری کلاسهای متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان صورت گرفت.

معاون فرهنگی شهرداری با اشاره به سرفصلهای آموزشی در نظر گرفته برای این کلاسها افزود: کلاسهای تقویتی دروس در تمامی مقاطع تحصیلی، کامپیوتر، زبان انگلیسی، حافظ خوانی، آموزش قرآن، چرتکه و محاسبات سریع، آموزش فوتبال، آموزش والیبال، آموزش ژیمناستیک، آموزش کاراته، خلاقیت، کمک های اولیه، نقاشی، آشپزی، خیاطی، موسیقی و تئاتر، سرفصلهای آموزشی در نظر گرفته برای تابستان سال جاری است که علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام با شماره های ۰۲۱۲۴۸۷۳۰۰۰ داخلی ۱۳۰۶ و تلفن همراه ۰۹۱۹۲۶۹۰۶۸۸ تماس گرفته و یا جهت ثبت نام حضوری به ساختمان اصلی شهرداری، شورای شهر، ساختمان فرهنگسرا و دفتر کانون فرهنگی آینده سازان مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: در صورتی که ثبت نام در هر کلاس به حد نصاب مورد نظر برسد کلاس آن تشکیل خواهد شد همچنین در برخی کلاسها اگر تعداد ثبت نام کنندگان از یک محله به حد نصاب لازم برسد، آن کلاس در صورت وجود امکانات لازم در همان محله تشکیل میشود و در صورت بعد مسافت برای شرکت کنندگان سرویس ایاب و ذهاب نیز در نظر گرفته میشود.

محمد بلوکات در پایان با ابراز امیدواری برای برگزاری هرچه بهتر این کلاسها در تابستان سال جاری گفت: از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر در راستای برقراری عدالت آموزشی، رفع نیازهای کودکان و نوجوانان و غنی سازی اوقات فراغت آنها، برگزاری کلاسهای متعدد در فرهنگسرا میباشد که امید است با استقبال گسترده شهروندان، همه ی کودکان و نوجوانان از ظرفیتهای ایجاد شده نهایت بهره را ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا