فرماندار شمیرانات: : توان انقلاب به حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی است

فرماندار شمیرانات گفت: نسیم روح بخش انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی جهان را متأثر خواهد کرد، زیرا توان این انقلاب، متکی به حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

به گزارش شمیرانات خبر، “سید مهدی ساداتی” همزمان با سالروز رحلت معمار انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل هویت جمهوری اسلامی است و ایران با نام بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در جهان شناخته می‌شود.

وی افزود: امام راحل با میراث ماندگار خود خطوط اساسی و مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران را مشخص کردند و مهمترین مسأله رعایت این مرزها و حفظ حریم هویت انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز همه ما واقفیم که یکی از کارهای امام این بود که ما را به هویت قدرتمند اسلام هدایت کرد و از این نظر رهبری امام راحل در عالم بی‌نظیر است.

فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان دستاورد عظیم امام خمینی (ره) سرآغازی برای هویت بخشی به جهان شده و مهمتر اندیشه و نگاه الهی ایشان به اذعان صاحب‌نظران امر، نگاه دنیا را نیز تغییر داده است.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و بخش های لواسانات (شهر لواسان و ۲۰ روستا) و رودبار قصران (شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک، دربندسر و ۱۶ روستا) با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا