تور رایگان یکروزه شمیران‌گردی با اتوبوس روباز

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شمیرانات با بیان اینکه اولین تور یک‌روزه شمیران‌گردی با اتوبوس روباز ساعت ۱۲:۳۰ امروز به پایان رسید، گفت: دومین و آخرین تور رایگان فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، مرتضی نیک‌رو روز اظهار داشت: اتوبوس تور مذکور ساعت ۹ صبح از میدان تجریش حرکت خود را آغاز می‌کند و پس از مراجعه و توقف ۳۰ تا ۴۵ دقیقه‌ای در امامزاده صالح (ع)، باغ فردوس و موزه سینما، و کاخ موزه‌های سعدآباد و نیاوران در ساعت ۱۲:۳۰ به کار خود پایان می‌دهد.

به گفته وی، استفاده از این اتوبوس روباز گردشگری که ۳۵ نفر ظرفیت دارد، برای عموم آزاد و هر شهروندی که در ساعت مقرر حاضر باشد می‌تواند شمیران‌گردی خود را آغاز کند.

شمیران (منطقه یک شهری تهران) که شمال و شمال شرق پایتخت را شامل می‌شود، به سبب جاذبه‌های طبیعی، مذهبی، تاریخی، فرهنگی و تجاری در فصول مختلف میزبان جمعیت کثیری از شهروندان، و گردشگران و ورزشکاران داخلی و خارجی است.

آب‌وهوایی مطلوب، ارتفاعات و روددره‌ها با طبیعتی بکر و چشم‌نواز، رستوران‌ها و امکانات دربند و درکه، مجموعه تفریحی ورزشی توچال، بقاع متبرکه عظیم‌الشان همچون امامزاده صالح (ع) و امامزاده علی اکبر (ع)، مزار شهدای چیذر و کهف‌الشهدای ولنجک، کاخ‌ها و موزه‌های متعدد، بوستان‌های وسیع و مشهور، بازارچه‌های سنتی و مراکز خرید مدرن از جمله جاذبه های شمیران برای حضور چشم‌گیر مردم در این منطقه به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا